fbpx

Kim jestem

Cześć, jestem Sławek Głomski. Początki mojej kariery gastronomicznej w Polsce mają swoje korzenie w kuchni, natomiast kolejne lata mojej pracy spędziłem w Wielkiej Brytanii zdobywając doświadczenie w takich segmentach jak: puby, restauracje, szkoły, kantyny uniwersyteckie oraz szpitale, gdzie przez 15 lat piastowałem stanowiska managerskie. Ostatnie 5 lat mojej zawodowej drogi spędziłem jako Kierownik Regionalny obsługując, dla jednej z największych firm Żywienia Zbiorowego w UK, kilkanaście kontraktów w domach opieki w Londynie. Dzięki wieloletniej pracy w środowisku międzynarodowym nauczyłem się tworzyć zgrane zespoły pracowników, których różnorodność kulturowa, religijna czy narodowa wymagały niejednokrotnie tworzenia specyficznych warunków pracy.

Moje doświadczenie obejmuje: – zarządzanie zespołami pracowników do 250 osób – rekrutacje oraz kontrola kosztów pracowniczych – szkolenia HACCP, BHP – szkolenia pracownicze w zakresie przydzielonych stanowisk – tworzenie i nadzór nad rocznymi planami budżetowymi – współpraca oraz negocjacje z inwestorami i dostawcami – zarządzanie i optymalizacja finansów – koszty stałe i zmienne – kontrola gospodarki magazynowej, inwentaryzacje, optymalizacja karty dań – audyty finansowe oraz analizy zysków i strat (P&L) – tworzenie specjalistycznych programów żywienia dla szkół artystycznych – opracowywanie diet szpitalnych z uwzględnieniem wymogów kulturowych – zarządzanie imprezami w zakresie personelu, finansów, menu, logistyki (np. wesela) – wdrożenie programu minimalizacji strat finansowych oraz magazynowych. wspieram branżę gastronomiczną w ramach konsultacji w zakresie optymalizacji kosztów prowadzenia lokali jak i zarządzania personelem. Współpracuję z korporacjami oraz lokalnymi przedsiębiorcami, również w branżach hotelowych oraz eventowych.

Jako przedsiębiorca, wspieram branżę gastronomiczną w ramach konsultacji i realizacji projektów w zakresie optymalizacji kosztów prowadzenia lokali jak i zarządzania personelem. W moim portfolio znajdują się udokumentowane współpracę i realizacje z korporacjami oraz lokalnymi przedsiębiorcami, również w branżach hotelowych oraz eventowych.

Zajmuję się również szkoleniami dla restauratorów gdzie dzielę się swoją wiedzą z zakresu zarządzani finansami w gastronomii oraz budowania struktur pracowniczych.

Jestem również pomysłodawcą i autorem Podcastu Gastronomicznego, na łamach którego rozmawiam z moimi gośćmi o ich gastronomicznych przygodach, marzeniach i pasji. W wolnym czasie tworzę Kalkulatory Gastronomiczne. Narzędzia pomocne w pracy managera jak i szefa kuchni.

Zaangażowania

sg2 scaled
3E4A7505 2
EDUKACJA I ROZWÓJ

SZKOLENIA

Szkolenia szyte na miarę! Przygotowuje szkolenia według określonych potrzeb restauracji. Obliczenia Food Cost, cen sprzedaży i marży, budowania receptur, zarządzania gospodarka magazynową, przeprowadzania inwentaryzacji, wyceniania imprez okolicznościowych, inżynierii menu oraz zarządzaniem finansami restauracji w oparciu o raporty  zysku i strat. 

WSPARCIE

KONSULTACJE I WDROŻENIA

Jeśli potrzebujesz zmian w zarządzaniu finansami swojego lokalu lub zidentyfikowania problemów finansowych to konsultacje są dobrym rozwiązaniem. Po określeniu planu działania, będę wspierał i monitorował Twoje działania w celu osiągnięcia zamierzonego celu. 

 

PODCAST GASTRONOMICZNY to projekt amatorski i niezwiązany z żadnymi komercyjnymi mediami. Moimi gośćmi są osoby związane pośrednio i bezpośrednio z gastronomią, które mają wpływ na funkcjonowanie Państwa lokalu. Przykładami mogą tu być: szefowie kuchni, managerowie lokali gastronomicznych, dostawcy, producenci sprzętu gastronomicznego czy też oprogramowania do gastronomii, szkoleniowcy i specjaliści. Spotykam się również z radcami prawnymi, księgowymi oraz przedstawicielami banków, aby przybliżyć ich opinie, doświadczenia oraz ciekawe oferty wspierające zarządzanie jednostką gastronomiczną.

0
+
odcinków na YouTube
0
+
wyświetleń
ANALIZA RENTOWNOŚCI MENU

INŻYNIERIA MENU = WZROST ZYSKÓW

Inżynieria menu to sposób na ocenę rentowności menu w restauracji. Wykorzystując dane o sprzedaży i kosztach żywności, można wskazać, które dania mają być polecane , wspierane np marketingowo lub usuwane z karty.